Marke Koerst & Feest – Animatie en optredens

11.00 – 14.00 – Fietsparcours voor kinderen

Kinderen kunnen zicht uitleven en hun behendigheid testen op het fietsparcours van Wielerclub Marke & Cycling Vlaanderen 🚴‍♀️🚴‍♂️. Fietsen dien je zelf mee te brengen.

11.30 – 13.30 – Edel Ways XL

Opwarmen doen we met Edel Ways XL, een akoestische coverband met een oorsprong in Middelkerke.

Ze brengen hedendaagse en tijdloze covers in de genres: pop, rock, country, blues, dance … en geven ze hun eigen akoestische touch. De meeste covers zijn Engelstalig, maar ze schuwen ook niet om een nummer in het Nederlands of het Frans te brengen.

Facebookpagina Edel Ways XL

18.30 – 19.30 – Spunk

Na de wielerwedstrijd kijken we uit naar SPUNK! wat staat voor rock-pop-funk. Vier man sleutelen al 7 jaar aan eigen nummers met als invloeden Red hot chilli peppers – Jimi Hendrix – The Stranglers en vele anderen. Naast de basis line-up van bas-gitaar, en drums speelt ook een sax en xylofoon mee.

vi.be/platform/spunk

20.00 – 23.00 – DJ Benny

Afsluiten doen we met DJ Benny, een allround DJ die er voor zal zorgen dat de sfeer er in blijft zitten tot de late uurtjes.